Εκδήλωση διάχυσης Αποτελεσμάτων Προγράμματος Erasmus+

Την Παρασκευή 5 Απριλίου 2024 πραγματοποιήθηκε στο Γυμνάσιο Πλατυκάμπου η τελική παρουσίαση του προγράμματος Erasmus+ KA122 με τίτλο : «School against the consequences of the pandemic» σε ανοιχτή εκδήλωση-πρόσκληση προς τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας και των γειτονικών σχολείων, τους Συντονιστές του ΠΕΚΕΣ Θεσσαλίας, γονείς και την σχολική κοινότητα γενικότερα.

Παράλληλα οι εκπαιδευτικοί Παπαγιαννοπούλου Αντωνία, Θεολόγος, και Τσάντου Δανάη καθηγήτρια Γερμανικών, παρουσίασαν νέες σύντομες και διασκεδαστικές τεχνικές αξιολόγησης των μαθητών, που έμαθαν κατά την επιμόρφωσή τους σε σεμινάριο στο Βερολίνο. Οι καθηγήτριες με μεγάλο ενθουσιασμό μετέφεραν βιωματικά στους παρευρισκόμενους την γνώση και οι καθηγητές έγιναν για λίγη ώρα μαθητές και συμμετείχαν σε όλες τις δραστηριότητες. Αναφερόμενες στα αποτελέσματα της εφαρμογής των νέων μεθόδων αξιολόγησης τόνισαν τον ενθουσιασμό, την χαρά των μαθητών, τη συμμετοχή όλων, μηδενός εξαιρουμένου και την επιθυμία τους να εφαρμοστούν όλες αυτές οι μέθοδοι σε όλα τα μαθήματα.

Σκοπός του προγράμματος κινητικότητας των εκπαιδευτικών ήταν η βελτίωση:

α) των μεθόδων οργάνωσης διδασκαλίας έτσι ώστε να υποστηρίζονται όλοι οι μαθητές,

β) των δεξιοτήτων του προσωπικού στη δημιουργία καινοτόμων εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων που προάγουν τη μάθηση και τη συμπερίληψη, αλλά και στην εκμάθηση νέων πρακτικών αξιολόγησης,

γ) των δεξιοτήτων του προσωπικού για δημιουργία κινήτρων για τους μαθητές, με στόχο τη ενσωμάτωση και τη δημοκρατία στο σχολικό περιβάλλον,

δ) της θέσης του σχολείου μας "στον ευρωπαϊκό χάρτη" αλληλοεπιδρώντας με το ευρύτερο ευρωπαϊκό σχολικό γίγνεσθαι με όρους ισότητας, αμοιβαίας συνεισφοράς και αλληλοκατανόησης.

Με το σχέδιο αυτό στοχεύαμε:

Α) Στην βελτίωση της επίδοσης των μαθητών/τριών με μειωμένο ενδιαφέρον λόγω μαθησιακού χάσματος που δημιουργήθηκε την εποχή της τηλεκπαίδευσης, αλλά και λόγω μαθησιακών, κοινωνικών και πολιτισμικών δυσκολιών

Β) στην βελτίωση της ψυχικής υγείας μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών και στη δημιουργία υγιούς σχολικού κλίματος, με μείωση της έντασης και των συγκρούσεων μεταξύ μαθητών αλλά και μεταξύ μαθητών - καθηγητών.

Γ) στην αποτροπή της διακοπής των σπουδών των μαθητών μας στο Λύκειο

Δ) στην επαγγελματική και προσωπική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών