Το σχολείο μας κατά την τριετία 2022 - 2024 υλοποιεί πρόγραμμα Erasmus+ KA1 με τίτλο 

“School against consequences of the pandemic”

Το πρόγραμμα στοχεύει στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε νέες τεχνικές και διαδικασίες για την ενίσχυση της ψυχολογικής κατάστασης των εκπαιδευτικών αλλά και των μαθητών από τις συνέπειες της πανδημίας COVID-19.

Εκδήλωση διάχυσης Αποτελεσμάτων Προγράμματος Erasmus+

Την Παρασκευή 5 Απριλίου 2024 πραγματοποιήθηκε στο Γυμνάσιο Πλατυκάμπου η τελική παρουσίαση του προγράμματος Erasmus+ KA122 με τίτλο : «School against the consequences of the pandemic» σε ανοιχτή εκδήλωση-πρόσκληση προς τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας και των γειτονικών σχολείων, τους Συντονιστές του ΠΕΚΕΣ Θεσσαλίας, γονείς και την σχολική κοινότητα γενικότερα.

Παράλληλα οι εκπαιδευτικοί Παπαγιαννοπούλου Αντωνία, Θεολόγος, και Τσάντου Δανάη καθηγήτρια Γερμανικών, παρουσίασαν νέες σύντομες και διασκεδαστικές τεχνικές αξιολόγησης των μαθητών, που έμαθαν κατά την επιμόρφωσή τους σε σεμινάριο στο Βερολίνο. Οι καθηγήτριες με μεγάλο ενθουσιασμό μετέφεραν βιωματικά στους παρευρισκόμενους την γνώση και οι καθηγητές έγιναν για λίγη ώρα μαθητές και συμμετείχαν σε όλες τις δραστηριότητες. Αναφερόμενες στα αποτελέσματα της εφαρμογής των νέων μεθόδων αξιολόγησης τόνισαν τον ενθουσιασμό, την χαρά των μαθητών, τη συμμετοχή όλων, μηδενός εξαιρουμένου και την επιθυμία τους να εφαρμοστούν όλες αυτές οι μέθοδοι σε όλα τα μαθήματα.

Περισσότερα...

Το Γυμνάσιο Πλατυκάμπου σε Πρόγραμμα Erasmus+ KA1

Στο  πλαίσιο  του  Ευρωπαϊκού  Εκπαιδευτικού   Προγράμματος  Erasmus+ KA1 με τίτλο School against consequences of the pandemic, για  τα  σχολικά έτη 2022-2024, το Γυμνάσιο Πλατυκάμπου οργάνωσε τέσσερεις (4) ροές κινητικότητας εκπαιδευτικών στο Βερολίνο της Γερμανίας και στην Βαρκελώνη της Ισπανίας, διάρκειας  μιας   εβδομάδας   η   κάθε ροή,  για   την   επιμόρφωση   των  εκπαιδευτικών του.  Στόχος  της   επιμόρφωσης   είναι  η  υποστήριξη  και  ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών  και  των  μαθητών  από  τις  συνέπειες  της   πανδημίας  COVID-19,  την   βελτίωση  των  σχέσεων  καθηγητών  και  μαθητών  και  τη   διαφοροποιημένη  διδασκαλία  και  αξιολόγηση.

Περισσότερα...